tjohoo!!

Det går verkligen framåt för mig med min motion och viktnedgång. Idag var jag på Stadium och såg till min förtjusning att de hade rea på en massa runningsaker. Jag köpte mig en Runningjacket på barnavdelningen (!) för 149:-. Skulle egentligen kostat 400:- så där gjorde jag ett kap :) Tanken är att jag även ska köpa mig ett par running pants, men det får bli när det närmar sig vår. och så vill jag ha ett snyggt gymkit och jag kan ha när jag styrketränar ;) haha.

När jag kom hem från skolan så blev jag så sugen på att testa min nya jacka så jag slukade en naturdietsmoothie och sedan begav jag mig ut. blev en kombinerad gång/löp runda på en timme. mycket skönt och jag kände mig duktig efteråt. men jag undrar vart all kondition jag hade i somras har tagit vägen? hmm..

har även pluggat på gesällprovet 2 timmar idag så jag är nöjd. tror att det kommer gå galant för alla i hela klassen :) inget att stressa upp sig för egentligen ju :)

   

Kommentarer
Postat av: alexandra

härligt (och lite fuskigt ;) att någon klarar av att hålla sina egna löften. jag snackar mest. :P


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback