Paus

Hej!

Är på salongen nu men har lite paus. Blev klar med min kund för en stund sen. En kund som inte var att leka med, haha. en kille på 14 år som blonderat håret hemma. Kan ni tänka er hur det såg ut? Vitt i botten och alldels gult och orange i topparna. Inte snyggs alls. Och att färga det mörkare fanns inte för honom. Så jag fick ge mig på det omöjliga. Men det blev faktiskt riktigt bra tillslut :) Skam den som ger sig som Paula sa :)

Klockan sex är det träning så jag hinner inte hem imellan. Blir inte mycket bloggande idag som ni förstår. Men vi hörs ikväll iaf :) Puss!

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Allt bra med dej idag?

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag jobbar som au pair för en familj i italien =)

2009-01-28 @ 17:24:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, en dag i veckan. Ni med?

2009-01-28 @ 20:07:56
URL: http://fcb.blogg.se/
Postat av: Janna

Hejsan!

Hur gjorde du med killens hår?

Mitt är nämligen gult och orange i topparna..

Har silverschampoo men det hjälper bara sådär.. Hur får jag bort de orangea topparna?



KRAM!

2009-01-30 @ 01:28:48
Postat av: Nathalie

svar till Janna

jag gjorde en massa slingor på honom men satte bara blekningen på det som var gult/orange. sedan la jag en vap-toning över (en kall toning med violetta, askiga och pärl pigment som tar bort det gula) och sen klippte jag rätt så mycket på topparna för att få bort ännu mer.

enbart silverschampo hjälper inte om det är orange. pigmenten måste då blekas bort först. kram

2009-01-30 @ 10:34:05
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback