Ett hett tips

När jag tvättar håret använder jag shampoot och balsamet "Love" från Davines. Det är en serie som gör håret mjukt och glansigt samtidigt som det tar bort friss. Perfekt för mig som har löshår! Jag skulle faktiskt inte kunna tänka mig att tvätta mitt löshår med något annat. På salongen rekommenderar vi alltid detta till tjejer med hårförlängningar, och köper dom inte det direkt så kommer dom oftast tillbaka några dagar efter och köper det när dom har insett att vavnligt "icaschampoo" förstör håret.





Vad använder du för shampoo och balsam?

Kommentarer
Postat av: frida

Ja, men det kan jag förstå :) Vad ska du annars göra ikväll?

Postat av: bella

Jaja jo han lär ju kunna ta kretik. Men jag tyckte han blev jävligt sågad, han kunde säga det på ett rätt sett! :)

2009-01-22 @ 16:26:14
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: sanna

var köper man detta schampoo och balsam? :)

2009-01-22 @ 16:58:38
URL: http://muffs.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback