att bli eller inte bli mörk

Frågan är om jag ska eller inte ska bli brunett igen. Anledningarna till varför jag vill bli det är: 1. det sliter sjukt mycket på mitt hår att slinga det hela tiden så då är det bättre att vara mörk och bara färga utväxten. 2. jag vill sätta i lite löshår vilket INTE är snyggt när man är blond. (oftast inte iaf) 3. alla hjärntävttar mig och tycker att jag ska bli brunhårig igen...
Men varför tvekar jag då? Jo.. 1. blir jag mörk kommer jag inte kunna bli ljus igen på några år eftersom mitt hår förmodligen kommer trilla av om jag bleker det. 2. jag trivs så bra i blondt!

Så kära läsare, VAD TYCKER NI? :)

  VS  
(försök bortse från att jag är mycket rundare i ansiktet på den vänsta bilden haha)


Ska försöka hitta lite fler bilder från min mörka period i livet och lägga ut här :)

Kommentarer
Postat av: kentmadde

jag gillar det mörka, det e kul med förändring :D

2008-09-01 @ 22:27:10
Postat av: Sara

Jag tycker du ska färga det mörkt :) det ser ut att passa dig bra och det är ju alltid kul med lite förändring :)

2008-09-01 @ 22:32:10
Postat av: Ursula svarar

mörkt :)

Postat av: Lina

Jag tycker det var supersnyggt med brunt :) /Lina OP3A

2008-09-09 @ 20:25:16
Postat av: Jennie

Du passar jättebra i mörkt :) Eller kanske något mittemellan? :)

2008-09-12 @ 13:30:02
URL: http://unreal.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback