gymnasiemässa

Idag börjar jag inte förrän kvart över fem, haha. Skönt. Slutar dock inte förrän 8, halv nio. Det beror på att vi inte har några vanliga lektioner idag utan vi ska vara med på gymnasiemässan. Den sista gruppen, alltså min grupp, ska stå där och klippa för 100 kr. Så vill ni ha en billig klippning och har vägarna förbi kristianstad så passa på ;) hehe. Innan dess ska jag till tandläkaren tjugo i två, och sen ska jag köra in till kristianstad för att köpa lite födelsedagspresenter till syster som fyller år imorgon. Vet inte vad det är med mig i år. Brukar aldrig vara såhär sen med presenter. Men det löser ju sig ändå :) Problemet är bara vad jag ska köpa... Något förslag?

nu ska jag äta lite makaroner och köttbullar sen ska jag ner till stan och kika inom jobbet för att se om dom har fått in ngt snyggt ;) Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag hade behövt tunna till det lite men kan tyvärr inte komma idag. Hoppas det går bra för dig på mässan.

Kram//Crille


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback