god kväll

hejsan! idag har jag tillbringat dagen med att inte göra någonting viktigt alls. känns sjukt skönt och konstigt att vara ledig på ett lov. har inte varit det sedan jag började på ritz. fast det kryper i mig. tycker om att jobba på loven och tjäna lite extra pengar. som tur är frågade hea (min chef på schackmatt) mig idag om jag kunde jobba vecka 1,2 och 8 nästa år. och visst kan jag det. ska bli riktigt roligt :)

idag har jag och palle bara tagit det lugnt och myst runt hela dagen. bara för att jag kunde sova länge idag så vaknade jag 9, typiskt. men det är skönt att komma upp med :) jag körde och köpte frallor som vi åt till frukost, och sen körde vi ner till stan och kollade i affärer och fikade. när klockan var två körde palle hem till sig för samling inför matchen ikväll och jag körde till serny för att hämta våra bilder. hände en rolig sak där som jag kan berätta om när jag vet mer :) efter det klippte jag roger och sen bar det av till hässleholm för att kolla hockey :)

nu ligger jag i palles säng och väntar på att han ska komma hem, men jag lär nog somna innan det händer. så god natt folks :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

har du varit i hässleholm o kollat hockey utan att höra av dig? :O


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback