framtiden?

har precis varit på möte med laget. om hur framtiden kommer att se ut och så vidare. vilka ska fortsätta, vilka ska sluta? tyvärr ska många av de äldre sluta, vilket jag tycker är sjukt tråkigt. dom har liksom alltid funnits med ända sen jag började i damlaget. kommer inte kännas likadant utan dom. sen till ett ännu större problem, vem ska träna oss nästa år? jag röstar helt klart på att försöka övertala Roger, och det gjorde de flesta andra med. annars fanns det ett antal aktuella namn, men inget jag fastnade för av olika anledningar... så nu håller jag allstå tummarna allt jag kan för att lisa och nina ska lyckas övertala honom. undra hur många gratis klippningar jag ska erbjuda honom för att han ska stanna? ;)

nu till ngt roligare. fick biljetterna till höstfesten. årets fest, utan tvekan. längtar sjukt mycket. dessutom är det ladies night i helgen. med salongen. ska också bli himla roligt. och shopping i malmö på det. :) och på tal om salongen så blir det färgkurs där hela dagen imorn. det innebär alltså att jag inte ska till skolan :) plus för det. en tekniker från Paul Mitchell kommer till salongen och ska lära oss lite nya blandningar och lite nya färgtekniker. kul kul. men blir aldrig en fullärd frisör.

nu ska jag käka lite makaroner. har inte varit hemma eller ätit sen imorse så nu är jag hungrig. puss o hej!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback