Det var värre än vad jag trodde...

Var hos massören idag för att han skulle kolla på min sträckning och behandla med laser för att det ska läka snabbare. Jag trodde inte att han skulle känna ngt speciellt eftersom det inte har gjort så ont idag. Men han hittade ett jack i muskeln och det är ju inte så bra... Så han behandlade med laser (gjorde faktiskt ont!!) och masserade lite lätt. Sedan satte han på ett fett bandage som jag ska ha där nu tills det inte gör det minsta ont längre.. Kul! Dessutom ska jag tillbaka på måndag så ska han göra ytterligare en laserbehandling. Och nu till det värsta. Förmodligen kommer jag inte kunna träna riktigt eller spela macth på 2-3 veckor. Det är ju jättelång tid! Och jag som trodde att jag skulle kunna spela redan imorgon... Shi fick jag...

Men som tur var så blev matchen imorn inställd så då missar jag iaf inte den :)




Håll nu tummarna för att det ska läka snabbt så att jag
kan vara med och spela match redan nästa fredag!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback