Idag börjar mitt nya nyttiga liv :)

Haha, som så många gånger innan börjar jag ett nyttigare liv idag. Har varit ganska duktig med det innan då jag gick ner ett x antal kilo, men nu i sommar har det varit svårt och jag tycker inte att diet tillhör sommaren. Men nu ska jag alltså börja igen. Mitt nyttiga liv handlar inte om några förbud, utan endast att jag ska äta så att jag mår bra och går ner några kilo av det. Jag får alltså äta godis och sånt på helgerna. vilket tråkigt liv det skulle bli annars!

Tanken var att jag skulle ut och springa imorse nu när jag inte börjar förrän ett, men vaknade upp med halsont så det får bli efter skolan istället om det har släppt. Nu ska jag äta min nyttig frukost som består av ett ägg, ett stort glas vatten och gröt gjord på rågflingor! De ni ;)



Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback