baklänges åttor...

Hej!
Vilket skitväder det har varit idag! Vaknade hemma hos palle och trodde att det var dammen utanför som hördes men det var istället värsta regnovädret. Tråkigt! Fast det hade varit mysigt om man hade varit ledig idag så hade man kunnat ligga inne hela dagen och titta på film och äta en massa onyttigt :) Men jag jobbade ju, som vanligt...

Nu ikväll har jag varit på min andra laserbehandlig. Får se om det blir några fler nu. Han sa iaf att jacket kändes bättre idag än vad det gjorde i torsdags. Skönt :) Men jag får fortfarande inte träna. "En MYCKET lätt träning idag" löd det. Och det innebar att jag inte fick springa ett enda steg framåt, utan endast löpa baklänges. Detta skulle dessutom göras i åttor. Haha, kan tänka mig att det såg ganska roligt ut. Detta varvade jag med lite styrketräning för baksidan. Höll på ungefär en timme och jag tror att jag vet vem som kommer ha träningsvärk imorgon..

Snart kommer halva släkten (farfar, farbror, kusin x2 och kusins pojkvän) och ska bli klippta. Känner att jag kommer få hålla på till midnatt. Men ja ja. Det blir ju en slant av det ;) Håller på att spara till min USA-resa (om nu Dajan ska vara aupair) Det håller vi tummarna för! :) Fast på ett sätt inte. För jag måste ju vara utan henne så länge då :(

Puss!


löpardojorna fick komma på idag ;)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback