Nu är jag slut i rutan..

Sjukt vad trött jag är idag! Trots att jag fick sova tre timmar längre i morse än vad jag gjorde igår... hmm. Varit på salogen hela dagen, roligt! :) Haft tre kunder, en klipp och sling och två barnklippningar :) Kul kul! Båda barnen blev sååå nöjda så det var extra roligt :)

Ingen träning idag, ganska skönt. Jag hade nog knappt orkat det. Har gått runt och gäspat hela dagen lång. På  lunchen åt jag och mamma förresten lunchbuffé på thai! Det var smaskens :)

Nu ska vi äta bakad potatis och sen ska jag köra hem till palle :)

Vi hörs kanske senare :)

Kommentarer
Postat av: Olessia

gumman, hoppas du inte blev sur för att jag tyckte den outfiten var ful :P hahah
Alla har inte samma smak jämt. Det är bara så :D


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback