Minitisdagsshopping

Jag har letat efter en mönstrad kjol hur länge som helst, men inte hittat ngn jag gillar. Och helst ska den ju såklart vara blommig! Så idag när jag gick in på H&M såg jag en blommig tunika som jag tyckte hade ett fint mönster. Kom genast att tänka på att Ellinor användt sig av en tunika som kjol, och varför skulle inte jag också kunna gör det? Så jag köpte den för ynka 98:- och så småningom ska jag klippa av ärmarna på den och lägga upp den liiiite :) Kommer nog bli toppen tillsammans med en vit body i sommar :) Såhär ser mönstret ut:

image770



Var även och letade efter en brun, gärna lite större axelremsväska att ha i sommar. Men jag hittade ingen snyg. Men så gick jag förbi en brun, lite mindre väska med fransar på och tänkte WOW eftersom jag öven har letat efter en fransväska. Så den fick följa med mig hem för 129:- :)

image771

Kommentarer
Postat av: Sassy

Söta blommor :)

Postat av: emelie

ja, jag ska nog göra den till en kjol faktiskt. du den där fransväskan var heeelt lovely!! shit. om jag hade den affärer du köpt de ifrån i MIN stad så skulle jag köpt på direkten. jag är typ kär i den :)

2008-04-08 @ 18:27:56
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Anonym

Va fint gumman, nu kommer du alltså äntligen till att få din efterlängtade blommiga kjol ;)

2008-04-08 @ 18:49:53
Postat av: Anonym

Va fint gumman, nu kommer du alltså äntligen till att få din efterlängtade blommiga kjol ;)

2008-04-08 @ 18:50:32
URL: http://caaroolinaa.blogg.se
Postat av: Hp

Cool väska!

2008-04-08 @ 19:59:29
URL: http://hanipaj.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback