så jäkla typiskt

Jag hade verkligen bestämt mig för att åka ner till badhuset och simma en timme idag. Men såklart så är det stängt på tisdagar. Ah, jag blir så arg.. haha. Men men. jag får väl göra det imorn istället. Lite måste man ju röra på sig när vi inte har träning förrän på tisdag.. och om jag ens ska träna då. Har bestämt mig för att tån ska bli helt bra nu, och vila är det enda som hjälper. Fast en sista träning innan uppehållet hade inte varit fel ;)

Jaha, vad ska jag nu göra då? Inga läxor eller ngt jag måste göra. Kanske ut och gå? men det är ju inte alls lika roligt..  kankse gå ner till stan, sola, och gå hem? eller så tar jag bilen dit för den behöver ändå tankas ;)

ja ja.. Vad ska ni göra idag? om nu ngn vågar yttra sig...

Kommentarer
Postat av: evelina

idag har jag varit hemma och varit sjuk. har även målat och varit på körkortsteori. nu har jag yttrat mig. ;) haha.


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback