plugg varvat med facebook och varm choklad

jajemän, som sagt har jag prov imorn vilket jag helt hade glömt bort. så jag har ägnat så mycket jag har kunnat av dagen till plugg. dock har det varit ganska svårt eftersom tankarna har varit någon helt annan stans hela dagen.

inlämning av reklamanalysen imorn också. dagen började inte bra kan jag säga.. när jag kom hem från skolan kunde jag nämligen inte öppna dokumentet med min halvfärdiga analys och jag trodde att jag skulle få göra om allt igen. men jag lyckades tillslut :)

nu är jag ganska trött på pluggandet. hade dessvärre behövt ta igen lite matte också eftersom jag och viki hoppade över den lektionen i fredags. men jag tror jag får strunta i det :/

jag hade förresten glömt bort hur gott varm choklad var. super :) extra gott nu i höst när det börjar bli kallt :)


image371

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback