latmask

dålig uppdatering här på senaste, men det har sina skäl. kommer nog inte blir mycket skrivande några dagar framöver heller, har en del att stå i. bla klippningen som ska fotas som jag har pratat om innan, massor av matte som ska pluggas, färgningar och klippningar på salongen, öppet hus i skolan.. ja listan kan göras lång. nu ska jag iaf vila en stund framför tvn, får se om det blir en liten tupplur. jag brukar alltid sova på dagen när jag kommer hem från skolan. mamma kallar mig pensionär för det :P men det är så skönt! har ett halvt marabou daim också som ligger och skräpar, kanske skulle ta och äta upp det? :) så får det bli.

ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi när tid finns :)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback