uppsatsskrivande

Åh jag tror att jag blir galen snart. Lyckan över att ha klarat teoriprovet blev inte långvarig, för jag kom snart på att jag har en upsats kvar att skriva till imorn. Och jag har inte ens skrivit halva. Kul. Jag tycker att den är ganska bra och lagom lång just nu, men nej då, två sidor måste den vara på, men det får inte bli en massa utfyllnadstjat. OKEJ, vad ska jag då göra? Det finns ju liksom inget annat alternativ än att tjata då.. Men men, det går som det går. Jag gråter inga floder om jag inte får mvg i svenska faktiskt.

Senare blir det träning :) Det är däremot kul! :)

image228



Kolla in godispåsen vi fick som pris för att vårt lag vann fotbollsturneringen igår på hälsodagen ;) Fast man kan undra vem det är som har köpt goiset, för det mesta ser konstigt ut. Får nog ge det mesta till lillsyrran :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh, vet hur det känns.. själv har jag 2 prov, 2 uppsatsinlämningar, en novellinlämning och en stor engelskaläxa tills nästa vecka.. man vill bara gå o dö!


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback