Sunny day

Herregud vad varmt det har varit idag. HELT UNDERBART! Eller.. det var inte lika varmt i kristianstad som det är här i Sölvesborg :)
Har precis varit nere på körskolan och kört en lektion. Hade en ny lärare idag IGEN. Är inne på min tredje lärare nu (på tre lektioner) Fast jag måste säga att han jag hade idag har varit bäst hittills :) Ska köra med honom imorn också :)

Annars har det bara varit plugg idag. Satte mig ute med laptopen direkt när jag kom hem från skolan, såå härligt! Hoppas verkligen att detta vädret håller i sig nu, men det gör det väl såklart inte. Slår vad om att det kommer vara toppenväder på lördag när jag ska jobba :P Och sen på söndag när jag äntligen är ledig kommer det att ösa ner. Hur mycket ska vi sätta? ;) (ta i trä)

Nu ska jag värma mig lite mat. Mamma jobbar och pappa är i Göteborg så det får bli färdigmat idag. Men det kan vara gott ibland det med ;) Efter det blir det en lång promenad med vovven, och efter det en himla massa körkortsplugg :/

Puss!

image222

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback