Nya affärer

Äntligen har det öppnat lite nya affärer i Kristianstad (där jag går
i skola) Cubus, Bik Bok, Carlings och Exit är helt nyöppnade,
medan Indiska och Butik Jasmine har fått nya lokaler där. Det
kliar riktigt mycket i min shopping fingrar nu känner jag! Var inne
på BikBok och Cubus innan idag. Bik bok hade så sjukt mycket
fint! När får man studiebidraget?! Lönen kommer iaf den 3..
Det första jag ska köpa inne på Bik Bok är ett par gråa mysbyxor
från UCLA med rosa text på. Provade dom idag och dom var helt
underbara :) Hittade även många söta toppar och klänningar där
inne. Konstigt, för jag har aldrig gillat Bik Bok sådär jättemycket
innan. Har mest tyckt att de har haft konstiga kläder. Men nu!
Helt klart en favorit :) Cubus däremot tycker jag inte imponerar
jättemycket. De har alltid så fina kläder på reklamerna på Tvn,
men jag vet inte. Det hela känns liksom lite "Kappahl".. Men det
fanns iaf gott om billiga basplagg där, och det uppskattas alltid!
Carlings hann jag aldrig in på idag, men det kommer. Och behöver
säga ngt om Exit? Det är ju en barnklädesaffär. Och Indiska vet väl
alla vad det är? :) Butik Jasmine är en liten söt butik med piercings
och sånt där.. Inget jag besöker ofta.

Nu väntar vi bara på att mitt kära Ginatricot ska öppna i stan! Ryktet
går att de väntar på de perfekta lokalerna. Man kan ju alltid hoppas :)

Vilken/vilka är din/a favoritaffärer?!

image238

Kommentarer
Postat av: Josse

Vart i kstad ligger de nya affärerna?

2007-05-28 @ 17:33:31

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback