Stress tider

Hej!

Jag vet att det har varit dåligt med uppdateringar senaste tiden, men jag har verkligen inte haft tid. Idag till exempel, gick i skolan till 17.40, bussen hem gick 17.46. Sprang alltså från skolan till stationen på ungefär sex minuter (viki följde snällt med), och jag kan säga att det inte är den lilla sträckan. Hemma halv 6, träningen började 6. Packa, äta och byta om på 20 minuter. Och nu är jag äntligen hemma. Gudars, inte konstigt att jag är helt uppe i varv nu.

Nu ska jag äta några mackor, och sen ska jag bums i säng. Är sjukt trött.

Kram


Kommentarer
Postat av: Karin

inte långt till 18 alltså, då har du ju något trevligt att se fram emot.. funderat eller så på körkort å sånt?:)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback