hitta hem

Var det någon som såg det nya programmet Hitta hem på 4an igår kväll? Det handlar om hemlösa hundar och katter som bor i sk. stall. Gud vad det skar i hjärtat att se dom små liven. Så underbara, och ingen som vill ha dom? Hur kan man lämna bort en hund eller en katt som man haft hur länge som helst? Jag förstår inte det. Jag hade aldrig klarat mig utan min lille Trulle. Och den människan som hade över hundra hundar i ett litet hus sen då?! Hon släppte nästan aldrig ut dem, och gjorde hon någon gång det så kastade hon ut dem genom fönstret. Det låg bajs överallt i hela huset, hundarna var smutsiga och undernärda. Usch, sådana människor hatar jag. Jag skulle vilja göra likadant med henne, och sett hur hon mår efter ett tag. Här är ett klipp från huset.

Hitta hem  halv 8 TV4

image102

Kommentarer
Postat av: Karin

åå vilken slt bild..
min favorit, hum, saltkråkan eller ronja:)

Postat av: Karin

söt ska det stå:)

2007-03-06 @ 13:28:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback