Härlig vinst!

Match mot Näsum idag. Trots regn och blåst var det riktigt roligt att spela. Vi vann med hela 5-0, kändes riktigt skönt. Och än en gång höll vi nollan. Målskillnaden efter tre matcher ligger nu på 6-0, känns inte så dumt faktiskt.

Men en sak om känns dum är att jag snart ska åka iväg. Känns som om jag kommer missa sjukt mycket här hemma, speciellt med fotbollen. Och så missar jag Amandas 18-årsfest. Det stör mig nästan mest. Men men, jag får det nog också ganska bra :) hehe.

Snart kommer farbror och då ska jag klippa honom. Senare kommer Elin och då ska jag klippa henne med, och sedan ska vi umgås lite. Jag ska få brev från Filippinerna av henne, och jag ska få brev av henne som jag ska ge till dem i Filippinerna :) Kul kul.

Nej, nu blir det mat. Kram!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback