första matchen

 image95
                Idag är det dags för årets första match. Kan inte säga annat än att jag är hyfsat nervös. Dom som sett mig spela andra "första-matchen-för-säsongen-matcher" kan nog hålla med om att jag inte riktigt hänger med i svängarna då, haha. Usch, jag hatar första matchen. Man är allti sist på bollen, känner sig sjukt dålig och vill bara att den ska ta slut. Nej, positivt tänkade nu. Och inte nog med detta, det är första matchen med vår nya tränare också. Man vet ju ingenting om hur han lägger upp allt och hur han vill att man ska spela. Nej fy tusan. Nu ska jag gå och vara nervös. Återkommer med matchrapport senare. 
Okey, take care. Bye bye then ;) 











Kommentarer
Postat av: Malena

Lycka till på¨machen!
Du hänger väl med på Hälsoutmaningen!
Kram M

Postat av: Jennie

lycka till ;P

2007-03-04 @ 11:20:33
URL: http://unreal.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback