Blåsväder

Helt sjukt vad det blåser ute. Nästan så att man blir lite rädd. Låter som om det är krig utanför. Usch.
Sitter fortfarande hemma hos A. Kom på att det var ganska onödigt att åka hem vid två för att sedan åka tillbaka vid antingen fem eller sju. Så jag stannar här. Plugga matte kan jag ju liksom lika gärna göra här. 

Nu tänkte jag dra mig ner till byn och köpa lite godis (choklad!!!) och färdig köttfärssås (jag vet, jag hatade det innan men nu kan jag tycka att det är riktigt gott). Sen ska jag sätta mig i soffan och titta på Honey. Är det någon som sett den? Vet inte riktigt när A kommer hem från sin match, men någongång ikväll iaf. Så det är ett tag till jag är ensam. Men ärligt talat är den bara ganska skönt :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Karin

jag är jääättetrött å seg.. har varit på stan med en kompis.. blir bara lugnt ikväll

Postat av: elin

jag är jättetrött, så jag ska gå och vila nu :)

2007-03-17 @ 16:43:13
URL: http://ellenssida.blogg.se
Postat av: Johanna

Avgudar Jessica Alba och hennes rollfigur i Honey.
Sjukligt perfekt, både till det yttre och inre. Och damn! Vad hon dansar bra.

Jag må btw vara anonym här, men det kommer bli tomt när du är i Filippinerna och inte kan blogga. :(

2007-03-17 @ 19:21:42
Postat av: Nathalie

Jphanna: åh vad glad jag blir :) ska försöka blogga så mycket som möjligt iaf :) kram!

2007-03-17 @ 20:50:34
URL: http://www.nathalieelina.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback