Sommarlov redan?

Jajemän, det kan man väl säga att jag har :) Har endast en lektin på måndag (som består av fika och utverdering) Sen har vi bara naturkunskap på tisdag men det hoppar jag eftersom jag ska fixa baluppsättning då :) Avslutningen på torsdag hoppar vi med, eftersom den är B. Alltså har jag typ sommarlov nu :)

Idag har jag absolut inget att göra. Match ikväll vid 7, men innan dess då? Jag vaknade vid 10, tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till 11. Det var ganska skönt. Nu sitter jag bara har och töntar runt på internet. Varför har jag inte beställt en körlektion till idag? Då hade jag iaf gjort något nyttigt, haha. Well, well.

Matchen ikväll ja. Den måste vinnas, DEN SKA VINNAS! Den spelas hemma, klockan 7 som sagt, mot Mäserum. Så ni från Sölvesborg som läser bloggen kan ju pallra er upp till leden och heja på oss :)

Nu ska jag ta mig något att äta, men vad? Jag har alltid så sjukt dålig fantasi när det gäller att göra mat själv. Det slutar oftast med makaroner och beanaisesås (det är supergott!). Har ni några bra tips på vad man kan äta till lunch, något enkelt?

Puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback