Jag har tråkigt

1.Har du ett förhållande?
 Ja visst, jag och A har snart varit tillsammans i två år.

2. Hatar du mer än 3 personer?

Hatar och hatar.. jag "ogillar" fler än tre personer, ja.

3. Hur många hus har du bott i?

Bara ett, det jag bor i nu.
4. Vilken är din favoritglass?

Åh, jag älskar så många. Magnum Colombia är supergod om man gillar lite kaffesmak. Sen tycker jag om mjukglass! Och Piggelin är supergod. Jag kan fortsätta i all evighet. Jag älskar glass!

5. Vilka är dina favoritskor?

Shit, vilken fråga. Jag kan inte välja ett par. Skor är min stor passion, jag köper nya varje vecka, haha.
6. Har du fällt krokben för någon?

Ja det har jag säkert gjort.

7. Vilket var det värsta ämnet den här terminen?

Svenska, no doubt.

8. Vilket var ditt favoritämne den här terminen?

Frisörämnena såklart!

9. Äger du en Britney spears CD?

Jajemän!

10. Har du någonsin spytt bland folk?

Förmodligen..

11. Säg något du alltid tänker på?

Jag tänker alltid på hur folk ser ut i håret. Redan lite arbetsskadad, you kwon.

12. Vilken musik tycker du bäst om?

R n' B och "dunkadunka" haha, ni fattar.

13. Vilket stjärntecken är du?

Vädur.

14. Vilken tid föddes du?

Vet inte.

15. Vem var den senaste du kysste?

Alleballe såklart.

16. Har du haft telefonsex?

Eh nej.

17. Vilken är den pinsammaste CDn du äger?

Jag tror inte jag äger någon pinsam cd faktiskt.

18. Är du sarkastisk?

Ganska ofta.

19. Vilka är dina favoritfärger?

Röd och guld tror jag :)

20. Rakar du dig?

Jao.

21. Sommar eller vinter?

SOMMAR!!!!

22. Vår eller höst?

VÅR!!!!

23. Vilken färg gillar du att ha på dig?

Har oftast svart, det passar liksom till allt. Men jag gillar även röda kläder, och folk säger att jag passar i blått för det matchar mina ögon så bra :)

25. Vilken/vilka färger är din mobil?

Silver.

26. Var är ditt andra hem?

Svarta led, I guess. (Vår hemmaplan)

27. Har du någonsin örfilat någon?

Ja,  A. haha

28. Har du dåliga betyg?

Nej jag har ganska bra betyg faktiskt.

29. Skriv något.

Tråkig fråga.

31. Vad var ditt första husdjur?

En kanin vid namn Mimmi.

33. Spelar utseendet någon roll?

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte gjorde det.

34. Tar du första steget?

Det beror på. Oftast inte.

36. Favoriträtt?

Jag har inte en favoriträtt utan jag har många. Bla tacos (såklart) sen älskar jag kycklingcurry-baguetterna på Trendie, älskar skräpmat som tex MacceD, Lasses etc.. Grillat på sommaren är super!

37. Är du för förlåtande?

Ja.

38. Hur många barn vill du ha?

2 eller 3.

39. Äger du något från Hot Topic?

Hot Topic?

40. Vilken är din favoritfrukost?

Nya frallor med en massa pålägg.

41. Äger du ett vapen?

Nope.

42. Har du någonsin trott att du varit kär?

Ja det har nog hänt.

43. När grät du senast?

Förra veckan.

44. Vad gjorde du igårkväll?

Tränade och tittade på Björnbröder :)

45. Var reste du senast?

Filippinerna, 24/3 detta året.

46. Har du kallat din lärare för mamma?

Ja, hahaha.
47. Har du någonsin varit i ett slott?

Nej.

48. Vad är dina smeknamn?

Nattie, Nattan, Nattis.

49. Känner du någon som heter Berta?

Haha nej.

50. Har du varit i Asien?

Japp, många gånger.

51. Äger du någonting från Banana Republic?

Nej tyvärr.

52. Tänker du på någon just nu?

Nej inte direkt.

53. Har du kallat någon för älskling?

Ja visst, jag har många älsklingar.

54. Röker du?

NO WAY!
55. Äger du en diamantring ?

Nej..

56. Är du nöjd med ditt liv?

Jo vars. En och annan tusing till i månaden hade ju inte skadat.

57. Färgar du ditt hår?

Eh, om JAG FÄRGART HÅRET?! Det kan jag väl aldrig tänka mig... ;) haha. Stupid question.
60. Vad gjorde du i Maj 1994?

Väntade på att få en lillasyster.

61. Äger du en Backstreet Boys CD?

Självfallet! :D

62. McDonald's eller Max?

McDonald's!

63. Gillar du dig själv?

Ja för det mesta.

64. Är du närmare din mor eller din far ?

Mamma.

65. Favoritegenskap hos motsatta könet?

Favoritegenskaper skulle jag säga.

66. Är du mörkrädd?

Som fan!

67. Har du någonsin ätit lim?

Nej.

68. Har du en webcam?

Ja.

69. Har du någonsin strippat?

Nej.
70. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Haha...


Kommentarer
Postat av: vikkan

tjuv.. mamma sa inget negativt om mina inköp, hon gillar skorna med :D


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback