Jag håller med viki, listor är roliga.


Nio sista:
Sista alkoholdrycken: vattenmelon cider.
Sista bilfärd: nyss, med nyblivna körkortsinnehavaren dajan :)
Sista filmen du såg: björnbröder igårkväll
Sista ringda telefonsamtal: innan dag, ringde Daniella
Sista bubbelbadet: hmm.. förra helgen.
Sista spelade cd: min egna Filipino cd.
Sista kyss: I onsdags.
Sista gången du grät: förra veckan.
Sista måltiden: fika på coffeehouse för nån timme sedan (vaniljlatte och morotskaka)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nej
Blivit arresterad? nja..
Blivit kär vid första ögonkastet? faktiskt.
Varit på tv? nej tror inte det.
Fått ditt hjärta krossat?  ohja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? japp, det har nog de flesta.
Haft ett one night stand? nope.
Busringt till nån? haha ja.

Sju första:
Första bästa kompis: Erica Eckefeldt tror jag
Första bil: den har inte kommit än
Första kärlek: typ.. viktor green i tvåan? hahaha
Första husdjur: kanin
Första semester: Kreta för en herrans massa år sedan
Första jobb: första "riktiga jobbet" var som parkarbetare på kommunen.
Första köpta skiva: typ robyn.


Sju saker du har på dig:
1. Trosor med flugor från BjörnBorg
2. Jeans från Whoops
3. Bh från H&M
4. Tunika från VeroModa
5. Örhängen från Glitter
6. Ring från Guldfynd
7. Hade ett par skor från Vagabond på mig nyss.


Sex saker du gjort idag:
1. suttit vid datorn
2. sovit länge
3. fikat med daniella och amanda
4. åkt bil med daniella
5. fått min första lön från Ritz
6. bloggat



Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning): Alleballe, vännerna, fotboll, godis och sommar

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Daniella
2. Amanda
3. Viki
4. Alleballe
+ Emma


Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Både ock!

Två saker att göra innan du dör.
tatuera mig och åka till usa


En sak du ångrar:
inget jag kommer på just nu

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback