Dagen kunde ju börjat bättre..

Det hela började med att jag vaknade av att min fyraåriga granne stod i princip intillmitt öra (det kändes iaf så) och skrek något slags vårskrik rakt ut med jämna mellanrum klockan sju imorse. Men eftersom jag visste att jag kunde sova hur länge jag ville idag (minisommarlov, remember?) och att jag inte brukar ha några problem att somna om, så det gjorde inte så mycket.

Klockan åtta kom dock samtalet som skulle förstöra min dag (eller i alla fall min sovmorgon). Chefen på fiket ringde och sa att en av de ordinariehade blivit sjuk, och undrade om jag kunde hoppa in för henne? OOHHNEEEEJ....var min första tanke. Men som den pärla jag är sa jag att jag kunde det, och gick snällt upp och duschade.

Nu försöker jag se det från den ljusa sidan istället:

  1. Jag gick upp tidigare = att jag får se mer av solen som verkar vara framme idag (hade dock hellre legat på en solstol i Sandviken idag, men never mind)
  2. Det är faktiskt ganska roligt att jobba då jag har himla roliga arbetskamrater.
  3. Jag tjänar mig en extra hacka så att jag med gott samvete kan köpa de där Miss Sixty jeansen på MQ som jag så länge tittat på.
image278


Jensen ser dock inte alls ut som dem på bilden...men ändå.

Kommentarer
Postat av: vikkan

du som skulle fikat med mig, olga o carro idag ;( vad har hänt med din mobil ? :O får du mina sms ?

Postat av: Anonym

Svar: eller hur, men vi får se mammi sa att de brukar skriva så men levererar inom kort ändå so i still got my hopes up! :)

2007-06-21 @ 18:13:15
Postat av: Karin

bra att kunna få belöning:p

2007-06-21 @ 18:28:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback