triatlon och tjuvar!

.
Triatlon tänker ni? Jo såhär är det.. haha, idag har jag först varit ute och gått (ute i snöstormen. Höll på att dö) Sedan var vi i ishallen och åkte skridskor i en timme. Och nu har vi precis kommit hem från simhallen där vi har simmat och badat bubbel :) Alltså har jag "tränat" tre ggr idag, vilket blir lite triatlon :) haha. Eller kanske inte...

Tjuvar tänker ni? JO. När jag kom in i omklädningsrummet efter vi badat klart, så sk ulle jag ta mina duschgrejer och gå in i duschen. Men då var mitt tvål borta! Någon har alltså snott min älskade choklad duschcreme från mig :( Jag blir s arg när folk inte kan hålla sig till sina egna grejer! Det tvålet var faktiskt speciellt, med choklad doft och allt :( Men men.. haha.

Nu ska jag mysa med min Alle. Kram!

Kommentarer
Postat av: Viki

jaaaa det har vi ska du veta.. du kommer typ drukna i allt jag har att berätta. kan kanske ringa dig imorgon på dan eller något?

Postat av: Beata

Aa ok =) Kul att du skrev!

Grymt bra träningsdag där! ;)

2007-02-21 @ 21:09:49
URL: http://beatas.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback