Toppendag, trots allt.



.




Trots att febern fortfarande sitter i har detta varit en bra dag. Gick i skolan mellan 12 och 4,hade frisör hela dagen. Fick en förfrågan om att vara med i en tävling för frisörettor efter att ha visat upp uppsättningen jag gjorde idag. Men jag tackade nej, är inte hemma när den är.

När jag kom hem från skolan väntade nästa roliga fråga; om jag vill göra Amandas hår till
balen, och visst vill jag det! :) Ska bli hur kul som helst :)

Men nu ska jag ta mig några ipren och lägga mig i mig säng med en film :)
KRAM!




Kommentarer
Postat av: vicky bajcon

Nattie!

verkligen jättefin håruppsättning :)
duktig du är!

2007-02-08 @ 22:13:36
Postat av: Jennie

fint, va duktigt :)

Postat av: Sofia

oj vilken skola går du på, vi har inte ens börjar med uppsättningar och jag går i 2 :an :S

2007-02-09 @ 13:47:23
URL: http://sofaja.blogg.se
Postat av: Nadia

gud va fin uppsättning, påminner lite om en jag hade på ett bröllop :)

2007-02-09 @ 15:50:31
URL: http://virdholt.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback