listor piggar alltid upp

Favoritcafé: Coffee house i Sbg, Trendie och Brödboden i K-stad.
Favorittidning: Vecko Revyn, Solo och Hänt Bild.
Bästa saken som händer i sommar: Allt som hör sommaren till; festivaler, stranden, ledighet.. you name it.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya A-linjeformade klänningar.
Längd: 161 cm.
Byter gärna garderob med: Victoria Beckham.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart.
I sommar kommer jag att gå klädd i: Klänningar, shorts och bikini.
Men absolut inte i: Fula kjolar och höga midjor.
Byxa eller kjol: Byxa!!
Sminktips till allmänheten: Less is more.
Senast utlästa bok: Skam av Karin Alvtegen.
Mitt rum kan beskrivas som: Välstadat och mysigt.
Mig själv med tre ord: Glad, sprallig och känslig.
Jag tränar: Fem dagar i veckan tillsammans med mitt fotbollslag, ute och går mycket.
Jag ville bli när jag var liten: Vetrinär och frisör.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Ont i huvudet, trött, seg.. Ni fattar.
Är det nåt du absolut inte äter: Kassler och isterband.
Kläder just nu: Snobben pyjamas och cardigan.
Vad sa du senast: "Aj vad jag har ont i huvudet.."
Fisk eller badkruka: Både ock.
Hur många kuddar sover du med: Fyra.
Spelar du nåt instrument: Nej, men jag har spelat piano.
Morgon/nattmänniska: Inget av det.
Sparare eller slösare: Slösare till tusen.
Bästa film: Gälls vännerboxarna?
Har du några homosexuella vänner: Nej, det tror jag inte.
Tror du på mirakel: Jag vet inte, men jag tror på spöken.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: I hope so.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Lagom. Två kanske.
Bio eller promenad: Bero på.
Är du kittlig: Ja, överallt.
Snarkar du? Nej, A gör det så bra så jag behöver inte, haha.
Stjärntecken? Vädur.
Äckligaste insekten: Hade ormar varit en insekt hade jag svarat det.
Största svaghet: Blir lätt irriterad.
Det här är jag bra på: Skratta och prata.
Bästa bok? Oh, jag vet inte.
Vad händer efter skolan: Jobba på salong i ett år sedan ta gesällbrev (Inom frisöryrket)
Chips, morötter eller godis? Ibland chips. Ibland godis.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Stökigt eller välstädat? Välstädat. Får panik när det är stökgt.
Gillar du att sjunga? Sjunger ofta och gärna.
Kaffe? Ibland.

Kommentarer
Postat av: Karin

håller med, piggade upp mig lite nu iaf:)


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback