klassiker

asså jag och listor.. haha. take your time.

Vilket är ditt livsmål? Jag vill bli en framgångsrik frisör (läs Björn Axén tex), ha en snygg man, underbara barn och ett hus på Filippinerna. Haha :)
Vad har du för puder? True match från L'Oréal.
Har du använt någon hårprodukt idag? Ja schmpoo och balsam från L'Oréal, samt silkesdroppar från Björn Axén.
Vad använder du för parfym? Ja, olika varje dag. Bl.a Flowing by Puma, Miami Glow by J.Lo, Pacific Paradise by Escada, Sentiment by Escada, Anna Sui eller Paris Hiltons.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? 2.
Var är du nu? På Alexanders rum.
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Saknar du någon nu? Ja, kom hem nu Alle!
Isåfall vem? Alle sa jag ju.
Röker du? Väldigt sällan.
Dricker du alkohol? Väldigt sällan det med.
Tar du droger? Nej.
Vad köpte du senast? Marabu schweizernöt.
Har du åkt fast för snatteri någon gång? Nej, eftersom jag aldrig snattat.
När var du i en affär senast? För en timme sedan.
Mötte du någon du kände då? Nope.
Tycker du om dina grannar? Ibland.
Anväder du icq eller msn? Msn.
Hur många datorer finns i ditt hus? Två.
När fick du senast en present? På alla <3 dag.
När gjorde du senast något riktigt dumt? Imorse.
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? Alldeles för sällan. Beror på att den som bor närmast bor tre mil ifrån mig.
Har du några högklackade skor? Ohja.. :)
Vilken är din favoritfärg? Röd.
Har du blivit hotad via telefon? Nej?
Finesse eller wella? Wella, om jag måste välja.
Absolut dance eller absolut music? Dance.
Goth eller pop? Pop. Vad är goth?
Vad har du för planer till helgen? Vet inte faktiskt.
Har du en hårborste i din väska? Nej.
Har du stadigt sällskap? Ja visst :)
Hur många lampor har du i ditt rum? Tre.
Varför är alltid tak vita? Mitt tak är inte vitt.
Vill du ha barn? Absolut.
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Gula.
Gillar du dokumentärer? Beror på vad dom handlar om.
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja för då fyller jag 18!!! :)
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Ja, faktiskt.
Har du rakat dina ben någon gång? Naturligtvis.
Vilka språk kan du prata? Svenska och engelska. Mina fyra år med tyska är ett svart minne. Likaså mina två månader med spanska.
Skulle du kunna ha silikonbröst? Nej jag vill inte ha det.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18, löjligt att det är 20, när man får köpa %-drycker på krogen.
Cigaretter då? Förbjud cigg.
Borde man få röka på pubar? Förbjud cigg.
Är du sugen på något nu? Nej faktiskt inte.
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? Nej min vovve är duktig och bajsar bara inne i skogen :)
När fikade du senast? Nyss, hemms hos Alexanders mormor.
Är 50 cent bra? Inget vidare nej..
Har du kvar dina barndomsskivor? Ja. Robyn, BSB och Spice girls kan man väl inte slänga heller!
Hur många hål har du i öronen? Fyra.
Vem pratade du med senast? A's mamma.
Vad pratade ni om? Det kommer jag inte ihåg.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nej, alltid i havet!
Det bästa: Finns mycket bra.
Det värsta: Ormar och sånt äckligt.
Min dröm i livet: Bli snuskigt rik och lycklig. Skulle dock skänkt mycket av mina pengar till byn San Rafael på Filippinerna.
Idag: Är det måndag.
Igår: Var det söndag.
Fredag: Var jag hemma hos A.
Lördag: Var jag i Karlskrona och shoppade och tittade på A's match.
Dagens musik: Ingen alls.
Dagens göra: Hade två klippningar som är avverkade.
Rekommendera en låt: Samson - Regina Spektor (För alla som är lika mysiga som jag)
En film: Love actually.
Vad ska du göra ikväll? Mysa med A.
Vad ska du göra härnäst? Dammsuga A's rum.
Vad vill du göra just nu? Titta på ett vänneravsnitt.
Ett vackert ljud: Fågelkvitter i en skog en sommarkväll, det är mysigt :)
En vacker syn: Sommarväder utanför fönstret en tidig morgon.
Vackra ord: Jag älskar dig är vackra och starka ord!
En vacker människa: En vacker människa? Det kan jag inte svara på.
Vad har du ätit och druckit idag? Ätit: Pannkakor, spagetti och köttfärssås, semla och choklad. Druckit: Juice och saft.
Vem får en kram? Alla mina vänner!
Vem får en puss? Det får nog bli Alle :)

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
Min röda, långa dunjacka.
2. vad använder du just nu för skor? Mina nya stövlar från DinSko.
3. favoritfärg på kläder? Svart och rött.
4. favoritmaterial på kläder? Vet inte.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En massa nya ifrån Gina Tricot och H&M!
6. favoritaffärer? VeroModa, Gina Tricot och H&M.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Allt jag äger och har!
8. favoritmärke? Bryr mig inte så mycket om märken.
9. vad har du för byxstorlek (även jeans-storlek)? Varierar jättemycket.
10. vad har du för tröjstorlek? S eller M, beror på hur jag vill att den ska sitta.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?
Ganska stort.
2. vilken färg på tapeterna? Vaniljvita och marakeshbeige.
3. vilka färger går rummet i övrigt? Turkost och svart.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min säng för att den är ovanligt mjuk. (För mjuk enligt A)
5. vad vill du ändra där inne? Jag vill måla om, tapetsera en fondvägg och ta bort panelen.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja.
b) video/dvd? Dvd.
c) dator? Ja, laptopen ibland.
d) stereo? Dvdn är min stereo.
e) telefon? Ja.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vår bil och vårt kvater.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, pluggar och tittar på vänner :)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Min hund sover där med mig varje natt. Alexande hälsar på ibland :)
10. favoritpryl i rummet? Min säng sa jag ju.

SOCIALT
1. hur ofta festar du och vart brukar du gå? Jag festa inte alls ofta nuförtiden.
2. senaste konserten du var på? Kent.
3. pub/krog eller diskotek? Diskotek, tror jag,
4. hur mycket, hur ofta och vad dricker du? Lagom mycket, inte så ofta och cider oftast.
5. röker du och i så fall vad och hur mycket? NEJ!
6. tar du droger och i så fall vilka och i vilket syfte? NEJ!
7. vad är syftet för att du går ut? Träffa folk, ha roligt och shaka ass ;)
8. privata fester eller ”ut”? Både ock, beror på.
9. dansar du mycket? Helt klart.
10. när ska du festa nästa gång? När jag fyllt 18. (Jag och Daniella har ett vad)

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Roland.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Hårologi klämmor och en massa skit.
b) skolväska just nu? Skolväska?
c) handväska eller liknande just nu? Pennskrin, plånbok, MP3, mobil..  you name it.
3. vad är du beroende av? Juice. Finns det inte hemma kan jag döda.
4. vilket land kommer du i från? Sverige.
5. vilken sorts lipsyl använder du? The body shop's lipbutter. Eller vara vanlig idominsalva.
6. vad tror du på? Spöken och ett liv efter döden.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Fööörmodligen.
8. vad köpte du senast? Marabou fortfarande.
9. har du nåt husdjur? Ja, min Truls.
10. vad bor du i (villa, lägenhet, husvagn...)? Villa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Nattie, jag tkr verkligen att din blogg är toppen;) läser näst intill varenda dag :) men en sak jag inte fattar . vad var de för söndagsutmaning på hon Malenas sida ? Hittade inte det :O haha . ha de så bra, kram !

2007-02-20 @ 09:27:34
Postat av: Jennie

ojojoj vad lång den var ;P

Postat av: Nathalie

Hej. Tack så mycket :) Vilken Sara är det? Det är en utmaning om att man ska gå ut och gå en runda på minst 15 minuter varje söndag. Den finns på hennes blogg, http://www.malenasplace.blogg.se är adressen dit :) kram!

2007-02-20 @ 13:43:43
URL: http://www.nathalieelina.blogg.se
Postat av: Sara

lindqvist..:) okej, då förstår jag ! :) tack:)

2007-02-20 @ 19:03:01

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback