Jag <3 listor, haha.

Namn: Nathalie
Smeknamn: Nattie, Nattan
Födelsedag: 19/4
Födelseort: Karlskrona
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Blond
Pluggar/Jobbar: Pluggar till frisör.
Familj: Mamma, pappa, lillasyster, vovve, Alexander.

FAVORIT...
Färg: röd
Plats: det beror på.. :)
Land: Filippinerna
Spel: The sims
Drog: Multivitaminjuice
Film: Sånna i stil med The day after tomorrow, Poseidon och armageddon (Typ naturens kraft, lite verklighetstroget ändå :) )
Djur: Hund
Affär: H&M, utan tvekan (lite ginatricot och veromoda med)
Serie: Vänner
CD: Dom jag fixar själv.
Café: Coffeehouse i Sölvesborg, Trendie och brödboden i K-stad.
Skor: Mina svarta stövlar, som nästan är döda :(
Internetaktivitet: Bloggar :)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Ohja.
Gnälla: Det händer ganska ofta ja.
Skrika: Ibland.
Sova: Ofta och gärna.
Ha ångest: På söndagar.
Skada dig själv med flit: No way.
Ta mediciner du inte borde ta: Ibland tar jag ipren för att förebygga verk, haha.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Alldeles för ofta.
Drömma sexdrömmar: Haha, faktiskt.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Ja, ingen vill väl vara som alla andra?
Gå till kyrkan: Det är det värsta jag vet.
Gå i skolan: Jo da.
Röka: Nej.
Ha sex: Det händer, haha.
Ljuga: Vita lögner är alltid bra.
Hata folk: Vissa förtjänar det.
Lita på folk: Ja.

NÄR...
Åt du senast: För en stund sedan.
Läste du en bok senast: Igår.
Var du på konsert senast: 20/5 -05, Kent i Malmö.
Köpte du något senast: Om godis räknas så var det för nån timme sen. Annars var det en klänning i fredags.
Svor du senast: Inte länge sen.
Sjöng du senast: Jag sjunger jämt.
Klagade du senast: Inte länge sen.
Är det sommar: Juni, juli, augusti..

VEM...
Saknar du: Underbaringarna på Filippinerna.
Vill du döda: Idioter som plågar djur och människor.
Rörde dig sist: Alexander.
Vill du slå: Ingen för tillfället.
Kysste dig sist: Alexander.
Vill du kittla: Ingen, jag är inte bra på det.
Kramade du sist: Alexander.
Vill du prata med: Daniella.
Skrek du på sist: Alexander.
Vill du vara som: Jag vill ha Victoria Beckhams man och pengar.
Sårade dig sist: Alexander.
Vill du bli galet full med: Viki, utan tvekan.
Gjorde dig riktigt glad senast: Alexander.
Fick du sms från senast: Sofia.
Ringde dig senast: Alexander.

HAR DU...
För många vänner: Absolut inte.
Förföljelsemani: vad är det?
Tvångstankar: Hade när jag var yngre.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet. Känner av lite slängar av schizofreni ibland :)
Skadat någon: Inte med mening.
Färgat håret: Ohja, på tok för mycket.
Brutit några ben: Nepp.
Några piercings: Ja, öronen, tragus och naveln.
Några tatueringar: Nej.
Egen dator: Kind of..
Gjort bort dig rejält: Jao.
Bra självförtroende: Inte speciellt.
Komplex: Ja, vem har inte det?
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, men igår.
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.
Velat vara otrogen: Nej.
Varit otrogen: Nej.
Stulit någonting: Räknas en Barbieborste hos dagmamman nä jag var 3?
Lämnat landet: Ja, varit utomlands har jag ju.
Rymt hemifrån: Nej men haft planer på det.
Tuttat eld på nåt: Haha, jo..
Gjort något olagligt: Ja.

HUR...
Går du: Som man brukar, eller?
Svarar du i telefonen: "Hej de e Nattie" (skitsnabbt så den i andra änden brukar vänta jättelänge innan som säger ngt, haha)
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn, sover, läser, ser på Tv. (Har dock inte mycket tid att fördriva)
Mycket pengar har du: Ganska mycket, men det ska jag ha till Filippinerna.
Tjänar du pengar: Studiebidrag och lite klippningar/färgningar.
Bäddar du sängen: Mamma gör de.
Ofta diskar du: Aldrig.
Ofta städar du: Typ aldrig, mamma är lite pedant så hon fixar det bra, haha.
Går det på jobbet: I skolan menar du?
Många stör du dig på: Två, tre stycken..
Ofta träffar du din familj: Varje dag.
Mycket äter du: Lagom.

Kommentarer
Postat av: Johanni

å, me like listor too :P

Postat av: Viki

haha jag lånar :D galet full med? viki, jaja där ser man. du stör dig nog mer på än två tre stycken ;)

2007-02-05 @ 15:33:22

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback