i valet och kvalet

Idag har varit en ganska jobbig dag. Många utav min vänner ska ut ikväll och jag har velat hela dagen om jag ska med eller inte. Men tillslut kom jag fram till att jag inte ska med. Sorgligt nog. Varför jag valde att inte följa med var att jag har nästan inga pengar (alla dessa skor har gjort min ruinerad), jag har inget roligt att ha på mig och jag har nästan aldrig roligt när jag väl är där :P Så det blir en hemmakväll med A i soffan tillsammans med våra kära vänner Chips och Dipp :) haha. Men det blir bra det med :)

Hade jag skulle följa med ikväll hade jag dock velat se ut såhär:


.






























  • klänning by H&M                  
  • halsband by KyssJohanna
  • väska by Asos                      
  • pumps by scorett                 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh fick kjl jordgubben i julklapp av pojkvännen och det är mitt absoluta favvosmycke!

Postat av: Jennie

i det hade du blivit fin ju :)

2007-02-16 @ 18:39:05
URL: http://unreal.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback