dålig uppdatering

Jag vet att jag var varit sämst i världen på att uppdatera de senaste dagarna, men jag lovar att bättra mig :)

Idag är det onsdag och det innebär N&A-dag, men idag sviker han mig for hockey. Kan det bli värre? Tror inte det. Ingen träning idga heller. Så jag får roa mig själv, har ett prov på fredag att plugga till (satsdelar, tjohoo! jag fattar noll, zero, nada) Sedan så tänkte jag ta mig ett bad, göra inpckning, ansiktsmask och peela mig lite :)

Och så tänkte jag lägga mig hyfsat tidigt ikväll, känner för att sova ut riktigt. Haha, det kände jag för i morse också för den delen. Hade ställt klockan på kvart i sex (trodde jag) och 06.35 kommer mamma och väcker mig. En lite försovning där ja, men jag hann ändå :) detta är anledningen till varför jag inte har varit jättefräsh idag i skolan :)

Vi hörs senare :) KRAM!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback