bankrutt

. 


Idag handlade jag upp mina sista slantar. Men vad gör man när man är på GinaTricot ca en gång i halvåret? Jo, man handlar såklart upp sina sista slantar. Det blev denna klänningen, fast en aning mörkare. Jättesöt och jätteskön. MEN SÅKLART, eftersom jag inte hade pengar hittade jag tre (TRE!) klänningar på H&M som jag letat efter i K-stad men inte hittat. Men jo da, idag hittar jag dem allihopa när jag inte har pengar. Är det inte typiskt Nathalie så säg. Men jag överlever :)

 Nu återstår det bara för min kära pojkvän att skaffa körkort så jag kan åka till Gina lite oftare ;)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Malena

Gina har alltid så mycket fint.
Du är väl med på Söndags hälsoutmaningen? Läs om vad som gäller på min blogg.
MVH M

Postat av: Sara (:

mah, sån har jag också (: dom är söta.

2007-02-18 @ 19:28:55
Postat av: Johanna

Så söt! Själv tömde jag plånboken på H&M igår. Hittade en urtjusig knälång klänning; till grunden vit med vacker lyster och på det stormönstrade svarta blommor. Urringningen är sparsam och den saknar ärmar. Midjan är markerad med ett band. Jag tror att den kommer att göra sig rätt i vår/sommar, med brunbrända ben och Scoretts svartvita pumps (högklackade, öppen tå).

2007-02-18 @ 22:56:40
Postat av: Nathalie

det låter hur fint som helst! :)

2007-02-19 @ 10:52:29
URL: http://www.nathalieelina.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback