Julfirande 23 december

Igår hade vi ju som sagt lite julfirande hemma hos oss med pappas sida av släkten. Trevligt värre! :) Vi hade dukat upp långbord och ätnligen fick jag äta den goda julmaten :) Efter det delade vi ut julklappar och tror det eller ej men den som fick flest klappar var ingen mindre än Palle.. :-O Tur att jag får mesta delen av mina ikväll ;) Sedan spelade vi julklappsspelet, ni vet när man har slagit in en julklapp i hundra lager papper så ska man ha vantar mössa och halsduk på sig när man försöker öppna den medans en annan slår en tärning för att försöka få julklappen.. Farfar vann! Och sist med inte minst så spelade vi Alias, och jag och Palle vann. Tur det, annars hade jag nog inte kunnat sova som den tävlingsmänniska jag är :)

Här kommer lite bilder från kvällen:


   
 
  

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback