God natt!

Hemkommen från träningen och nu sitter jag här och äter videomix godis, inte bra.. haha. Videomix har verkligen världens bästa godis! Alltid nytt och fräscht plus att dom har allt. Tänkte lägga mig i sängen och kolla lite greveholm nu ;) Det är så jäkla bra! Love it.

Salongen imorn, ingen skola. Ska bli roligt, har ju inte varit där på två veckor eftersom jag var ledig förra torsdagen. Har två kunder imorn. En klipp och sling, och vid tre kommer Pallux mamma så ska jag klippa och färga henne :)

I helgen är jag äntligen helt ledig! Ska inte inte jobba eller någonting, superskönt ska det bli! Så på lördag ska jag och Palle åka till Karlskrona och julshoppa och ha mys :) Längesen jag var på Gina Tricot nu, känner att det är dags :)

Nej nu ska jag slussa :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

I hope you found it amusing! :D puss

Postat av: Emma

Tack så mycket! :D

2007-12-17 @ 19:55:49
URL: http://pheobebuffay.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback