Shopping

Mitt bästa köp (just nu): Mina nyaste Missixty jeans tror jag faktiskt. Sjukt sköna och sjukt snygga.
Mitt sämsta köp: Alla dessa fula och helt onödiga tröjor som bara ligger och tar plats.
Mitt dyraste köp: Gör faktiskt inte så många dyra köp, så det får väl bli några jeans.
Mitt billigaste köp: Billiga köp gör jag däremot ganska ofta ;)
Mitt senaste köp: Gråa mjukisbyxor från Peak.
Mitt nästa köp: Absolut en parkas, en paperbagwaist kjol (om jag inte syr en själv) och ett par jeans med hög midja (har inte vågat mig på det innan)
Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: Den där mysiga sjalen som var på halva priset på ShackMatt.
Mitt önskeköp (just nu): Absolut en paperbagwaist kjol alternativt shorts, men det ser ganska kört ut eftersom jag verkar vara lite väl sen med att haka på den trenden.

image335

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback