Nu har även jag lyckats

Jajemän, Nattie's doing it again. Match ikväll, jag hann spela ca 42 minuter (alltså 3 min kvar till halvtid), sedan fick jag hjärnskakning. Japp, du hörde rätt. Även om det inte var en allvarlig eller stor sådan, så var det iaf en. Plus att min högra höft känns som om den numera sitter längre ner än den vänstra. Jag blev alltså lite snyggt tacklad, gjorde en "kullerbytta" i luften och landade rakt på nacken och fick en spark på högra häften. Det är fanimig fantastiskt. Nu: Chips, dip och film. Underbart.
 
Men trots en jävulskt stel nacke, en sned höft och gång som en åttioåring, så lever jag :) Skönt å höra va? :)

image337

Kommentarer
Postat av: emelie

det är SÅ gott! :D jag är helt fast nu!
oh, du får ta det lugnt nu nattie :] krya på dig!

Postat av: Ursula

Jag jobbar på Preem :)

2007-08-02 @ 22:57:47
URL: http://inexpressible.blogg.se
Postat av: evelina

krya på dig! :)

2007-08-03 @ 05:51:16
URL: http://iamevelahjna.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback