God kväll!

Idag har jag varit ledig som alla tisdagar. Sov ut riktigt ordentligt idag då jag gick och la mig vid elva igårkväll och sov till kvart i elva idag. Klockan ett gick vi upp till mormor och morfar och åt middag, köttfärslimpa! Mumsigt. Och lite senare fick vi även våfflor.. Man kan säga att all den mat jag missat under tiden jag varit sjuk nu är uppvägd. Proppmätt. Annars har jag inte gjort mycket idag. Kolla på repriser på tv4play, tvättat och nu har jag precis varit och handlat lite. Ikväll blir det ostbricka och frukt för något annat orkar vi inte äta :) Kanske en bra film till det med :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: jo för idag är det den 16onde på på hemsidan står det "se mer den 18 mars" :P


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback