Hejsan!

Just nu sitter jag i skolan. Vi har kundpass/modellpass, dvs att halva klassen har ljusarefärgningsmodeller och halva klassen har kunder. Jag tillhör halvan med kunder, så nu sitter jag och väntar på min kund, vår SYO Mats. Haha, det kan bli roligt, han är knäpp!

Jag överlevde spinningen igår, men det var knappt. Och idag har jag så ont i min rumpa att jag inte vet vart jag ska ta vägen, haha! Imorse hade jag sovmorgon (om man nu kan kalla att man börjar kl ett för sovmorgon?) så jag och Palle gick upp vid tio för att gå en lång runda. Det var skönt det :) Så nu slipper jag träna ikväll när jag kommer hem. Behöver verkligen plugga hela kvällen för imorn är det ju gesäll :/

Bestämde precis med min lärare Jenni att jag ska hålla en "visning" för klassen där jag ska visa lite olika färgappliceringstekniker. Så nu återstår bara att komma på vad jag ska visa, men det ordnar sig :)

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback