inget vidare...

Har varit dålig uppdatering här på sistone. Det beror på en hel del saker. Dels har min älskade vän, världens bästa vovve, min Truls blivit sjuk. Igårkväll fick vi åka akut till djursjukhuset i Hässleholm med honom. Inte alls roligt. Blir han inte frisk vet jag inte vaf jag tar mig till...

En släkting och nära vän till familjen har gått bort i dagarna... Det är en stor sorg, särskilt för mina kusiners familj och för byn San Rafael på Filippinerna. Det är så orättvist att fel människor ska tas ifrån jorden. Det finns människor som ligger på dödsbädden och ber om att få dö för de tycker att de gjort sitt här i livet, och det finns människor som jag tycker förtjänar att dö, tex sådana som har mördat andra eller gjort andra hemska saker. Men istället är det han som tas bort. Det är förjävligt! En frisk och glad 64 åring som precis blivit klar med sitt livsverk på Filippinerna. Knappt ett år fick han njuta av det... Jag finner inga ord. Vi kommer alltid sakna dig, du kommer alltid att fattas oss...

Blir nog inte mycket uppdaternade på ett tag. Iaf inte förrän jag vet hur allt blir med min Trullebulle-älskling.

image551

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det han Göran Hoff? =(


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback