Hålla snyggingar!

Nu är jag hemma från kalasandet. Det var trevligt värre. Även om jag som vanligt fick sätta på mig saxbältet och klippa lite grann. Går inte ett kalas utan att jag får jobba :P Nu har jag och palle köpt lite choklad som vi ska mumsa på samtidigt som vi tittar på lite vänneravsnitt. Är inne på sista skivan på säsong fyra nu så jag måste köpa nästa nu! Jag kommer nog somna rättså tidigt dock, var ju uppe klockan 7 imorse. Men imorn lovar jag att det blir en massa uppdatering! Har inget alls planerat fö morgondagen, då matchen blev inställd. Eller jo jag ska  klippa Josse, men det tar ju inte så lång tid :) Så vi hörs imorn babes:)

Godnattpuss!

Kommentarer
Postat av: Cajsafelicia

Hoppas du hade det kul! godnatt! :)

Postat av: Ida

Ja, nu funkar äntligen blogg igen :D

2008-04-01 @ 09:17:07
URL: http://drinkitup.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback