God morgon!

Hej allihop! Allt bra med er idag hoppas jag? Med mig är det bra :) Har precis vaknat nu. Vad hände med den duktiga Nattie som gick upp innan klockan tio? Usch... Tycker inte om att sova så här länge! Idag ska jag hem till Palles farmor på påskmiddag. Är inte påsken över snart? Men det är väl så att alla gamla vill bjuda vid högtider :) Så det blir säkert god mat och en himla massa svull idag igen! Inte bra det. Dessutom har vi ingen träning ikväll heller, aj då. Eller träning har vi, men under eget ansvar. Och hur bra är jag på det? SKITKASS! haha :)

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja avgudar din header, sjukt snygg!

Postat av: gabriella

det var så lite så!
okay då gör jag det!
haha din stackare, svulla hela påsken är inget man riktigt längtar efter.

2008-03-24 @ 11:06:24
URL: http://belladonnas.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback