God kväll!

Har fått mycket kommentarer och tillsägningar om att jag ska börja uppdatera oftare så jag får väl helt enkelt försöka göra det :) Har dock inte så mycket att berätta idag. Min sista lediga dag, imorn blir det jobb igen. Tråkigt. Tur att det var lite fint väder idag iaf, så jag har legat på stranden i några timmar och fått lite färg :) Men vid två fick mamma köra hem mig för jag orkade inte längre. Är ju sjuk och har lite svårt att andas så ville helt enkelt hem till min säng och vila :) Ikväll var det träning. Jag var där hela tiden, var med på lite passningsövningar å så men inte på spel och löp. Fick stå och träna mitt tillslag med vänstern mot ett nät eftersom Roger tydligen har bestämt sig för att jag ska få en bra vänsterfot så att han kan få sina inåtskruvade hörnor från höger och sina inlägg från vänster kanten :) Men jag måste erkänna att det hade varit roligt om jag lyckades bli "tvåfotad" ;)

Nu ska jag köra ner till stan och handla lite gott + halstabletter hade jag tänkt. Har blivit beroende av Vicks honey nu när jag varit sjuk. Verkligen superbra! :)

Puss!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback