God morgon

Hallå hallå! :)

Idag är jag ledig och eftersom att det inte är ett enda moln på himlen så är jag på strålande humör! :) Det enda negativa är väl fetebandaget runt låret och att alla andra jobbar så jag har ingen att åka till stranden med :( Men det får gå bra att pressa i trädgården idag :) Har även en del saker att uträtta. Måste till apoteket och köpa ny ansiktskräm och tejp till bandaget, måste till schack matt för att köpa en klänning som jag kan ha när jag jobbar där på onsdag (jag kommer att dö om jag jobbar i lånngbyxor en gång till) och så måste jag köpa hem lite ätbart eftersom hela familjen har åkt till Helsingborg för att Linnéa ska spela cup i helgen. Hemmasjälv alltså, nice ;)

Vad ska ni göra idag? Jobba, sola, annat?

Puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback