nya skor, nytt te och sjuk

En liten uppdatering såhär på kvällskvisten kan väl vara på sin plats. Har ju liksom inte blivit så mycket bloggning på senaste. Har gått och blivit sjuk. Inte ofta det händer mig men när det väl händer så händer det rejält. Började med halsont igårkväll, och sedan dess har det bara blivit värre. Körde hem från skolan idag efter frisörlektionen, kände att jag inte ville bli mer sjuk. Vill vara frisk till onsdag då vi ska ha manikyr i skolan, och till lördag då det är SGIF-festen!

Körde iaf inom skopunkten innan jag körde hem, får ju passa på när man tar bilen till skolan. Var ute efter ett par stövlar och jag hade spanat in de bruna nedan. Ville verkligen ha dom i svart med men jag trodde inte det fanns, så lyckan när jag hittade dom var stor ;) Tog även ett par svarta pumps med ganska höga klackar som det tredje paret. Vill inte lägga in bilden på dom från skopunktens hemsida för dom ser inte alls fina ut, så ni får se dom en annan dag när jag orkar ta kort.



 
Här är iaf den svarta stöveln som jag även köpte i brunt. Förvånansvärt snygga för att komma från skopunkten faktiskt, och ett extra plus för att dom är varmfodrade! :)

Har precis varit iväg och klippt mammas kompis nu också, och på vägen hem passade jag på att åka inom ica och köpa ett nytt te och ett lager med halstabletter. Te't smakar passionsfrukt, mango, grädde och karamell. Kan det bli annat än gott?

Nu ska jag lägga mig och titta på vänner. Alldeles snart klar med säsong sju. Tittat på 20 avsnitt på två dygn, inte illa ;) Ha det så bra allihopa! pusspuss

Kommentarer
Postat av: evelina

krya på dig! :)och dom stövlarna var snygga. :)

Postat av: Emma

Är man extrem om man kollar klart en box på en dag? haha. Det gjorde jag när jag hade bajssjukan. fyfan =) Puss (L)

2007-11-06 @ 22:03:03
URL: http://pheobebuffay.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback