Måndag igen

Helgerna går så jäkla snabbt. Världens bästa helg har det varit dessutom. Årets fest har ägt rum, tråkigt att det är ett helt åt tills nästa gång. Vill ni se bilder därifrån så gå in på min facebook och kolla ;) Annars har jag inte gjort ett dugg, bara legat i sängen och tittat på vänner. Perfekt! ;)

Idag har jag klippt mina små grannar, Astrid 4 år och Elsa 2 år, plus deras pappa. En utmaning att klippa så små barn med det gick mycket bättre än förra gången :) Roliga är dom också! Astrid hade sett mig "inatt" innan hon skulle till dagis när jag var ute i kylan och "pustade min bil"... haha :) så söt!

Nu hade jag tänkt ta mig ner till stan sen blir det fotbollsgalan. Inget annat?

Ett litet smakprov på bilderna kan ni få ;)

       


Kommentarer
Postat av: Nea

hejsan Nattie :) Jag undrar fall du har tid & lust att kanske klippa mig inom en snar framtid ? kram

Postat av: Carro

Va söt o go du e gumman :) tihi! ses imon.

2007-11-13 @ 19:58:42

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback