Rolig fredagkväll

Eller inte! Här sitter jag, alldeles ensam. Har en pojkvän som är i Stockholm och festar, och en bästa kompis som är i Kalmar och äter tårta. Har ifs en hel del andra som jag skulle kunna tänkas tillbringa kvällen med, men jag har har inte orkat engagera mig.

Min dag idag har sett ut ungefär såhär:

  • 08.10: Nationellt prov i matte A
  • 09.30: Var och tittade på C4 skolans danstreors uppvisning
  • 11.30: Lunch på stan med Empa, Olga och My,en baguette med kyckling-curry avnjöts
  • 12.46: Buss hem till kära Sölvesborg
  • 15.00: Tog mig en tupplur
  • 18.00: Påbörjade den utredande uppstasten i svenska
  • 19.30: Åt middag bestående av oxfilé, klyftpotatis och rosépeppersås
  • 20.00: Tittade på Talang 2007
  • 21.00: Hälsade på datorn lite grann
  • ca 23.00: Blite det sängen, ska nämligen jobba imorn


..Det är alltid samma sak. Varje gång jag ser någon dansa förundras jag alltid varför jag slutade?!  :(

image205


Kommentarer
Postat av: bajcon

DÅ ÄR VI TVÅ NATTIE!

2007-05-12 @ 12:53:53

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback