Just det

Just det, imorn är det ju alla hjärtans dag. Det är en bra och mysig dag tycker jag.
Jag kommer ihåg hur det var på högstadiet. På vår skola hade vi sånna speciella rosor som man kunde köpa för en tjuga, och sen gav elevrådet den till den man ville skulle få den. Det var en bra
grej tycker jag. Framförallt för dem som tyckt om någon i en
evighet men aldrig vågat säga det. Då kanske äntligen vågade
säga det med den där rosen.

Själv skickade jag aldrig någon, jag var för feg. Det kan jag ångra
lite idag för det hade nog ändå varit ganske spännande :)


Men nu när jag har min A så behövs ju inte sånna metoder :)
Hoppas han blir glad för min lilla present som han ska få när han kommer imorn :) Mys-pys ska det bli iaf :)

Vad har ni köpt för någonting till den ni tycker om? Kan vara en kompis, mamma, syskon eller vem som helst :) Just tell me :)


.

Kommentarer
Postat av: Ally

Nepp, orkar inte fira sånt, men jag hoppas få en ros eller två ;)

Postat av: em

Ett halsband med mitt namn och datumet vi blev tillsammans på, har jag köpt till min pojke.

2007-02-13 @ 22:10:21
Postat av: Viki

ja jag har inte köpt något, fick dock tandkräm, duschtvål och en påse 'salta katten' som förövrigt var jätteäckliga, av min syster idag ;S;D och nej jag vet inte vad jag ska göra för uppsättning. HJÄLP!

2007-02-13 @ 22:13:56
URL: http://vikz.blogg.se
Postat av: Tesan

Jag kommer bara att överösa min älskling med pussar och kramar (som alltid) =)

2007-02-13 @ 23:35:48
URL: http://tesans.webblogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:



Trackback